Kvalitetssikring-portal
Alt om opsætning, brug og administration af kvalitetssikring i portalen.
70 artikler
Algemeen
Grundlæggende information om kvalitetssystemet og dets funktion.
Hvordan logger jeg ind på Kvalitetssikring-portalen?Læs her, hvordan du logger ind på Kvalitetssikring-portalen med en konto.
Hvordan aktiverer jeg tofaktorgodkendelse (2FA)?Vil du sikre din konto ekstra, så det bliver sværere for uønskede personer at få adgang til din konto? I denne artikel forklares det, hvordan du aktiverer tofaktorgodkendelse.
Hvordan kan jeg tilføje en ekstern kvalitetssikrer?Forklaring om tilføjelse af en ekstern kvalitetssikrer som relation og til projekter med de rette rettigheder.
Hvordan kan jeg nulstille min adgangskode?I denne artikel forklarer vi, hvad du skal gøre, hvis du har glemt din adgangskode, eller hvordan du kan nulstille en kollegas adgangskode.
Hvad er min virksomhedskode?Forklaring af, hvordan du finder din virksomhedskode
Hvordan administrerer jeg mine meddelelser?Forklaring om aktivering eller deaktivering af meddelelser, du modtager fra STA Software
Hvordan ændrer jeg mine kontooplysninger?Ændring af blandt andet din e-mailadresse, adgangskode, meddelelser og to-trins-verifikation
Hvordan anvender jeg 5 %-reglen på mit projekt?En forklaring om aktivering, ændring og anvendelse af 5 %-reglen Kommunikation til køberne og notaren
Live Management View
Se og administrer kvalitetsregistreringer i realtid.
Hvad er Live Management View?Med Live Management View har du overblik over alle registreringer, der foretages med Kvalitetssikring-appen.
Hvordan sletter jeg et optagelsespunkt?Forklaring om sletning af optagelsespunkter
Hvordan sletter jeg den første eller anden underskriftsrapport?Forklaring om sletning af et underskriftsøjeblik ved færdiggørelse af en rapport.
Hvad kan jeg gøre i Live Management View: Oversigt?Denne artikel beskriver de sammenfattende statistikker under overskriften »Oversigt« i Live Management View.
Hvad kan jeg gøre i Live Management View: Bibliotekopgaver?Med funktionen ›Bibliotekopgaver‹ kan du for hver biblioteksregel se status for optagelsespunkterne i et projekt.
Hvad kan jeg gøre i Live Management View: Levering og inspektioner?I denne artikel gennemgår vi det samlede overblik, optagelser og optagelsespunkter i Live Management View.
Hvad kan jeg gøre i Live Management View: Kvalitetssikring?Hvad er det, og hvilke muligheder har du i Live Management View: Kvalitetssikring?
Hvad kan jeg gøre i Live Management View: Sikkerhedskontrol?Hvad kan du gøre i totaloversigt, Optagelser og Optagelsespunkter i Live Management View: Sikkerhedskontrol.
Hvordan ændrer jeg optagelsespunkter fra Kvalitetssikring-portalen?Denne artikel forklarer, hvordan du kan ændre et optagelsespunkt fra Live Management-visningen i Kvalitetssikring Portal.
Hvordan sletter jeg en optagelse?Forklaring om sletning af en hel optagelsesrapport
Hvordan starter jeg en ny chat ved et optagelsespunkt fra Kvalitetssikring-portalen?Forklaring om åbning af en ny chat ved et optagelsespunkt
Relaties
Administrer hvilke parter der er involveret i kvalitetssikringen.
Hvordan tilføjer jeg en ny virksomhed til relationer?Tilføjelse af virksomheder og administration af virksomhedsoplysninger
Hvordan tilføjer jeg en kontakt til relationer?Tilføjelse af kontakter såsom medarbejdere, (under)entreprenører, CAO-medarbejdere, kvalitetssikrere, garantister og VVe.
Hvilke rettigheder skal jeg indstille for en konto?En forklaring af de rettigheder, du kan vælge for en kontaktperson med en konto.
Hvad er relationer?
Hvordan sletter jeg en kontaktperson?Arkivering og sletning af kontaktpersoner såsom medarbejdere, underleverandører og kunder
Hvad er (rollen som) en administrator?Explanation of the additional functions that an administrator has in relation to a standard user
Hvordan inviterer jeg nogen til en konto? (login og rettigheder)Forklaring om, hvordan man inviterer en kontakt til at få adgang til Kvalitetssikring-portalen og/eller appen.
Hvordan fjerner jeg dubletter af en kontakt eller virksomhed?Forklaring om sammenlægning af kontakter/virksomheder til én kontakt/virksomhed.
Projekter
Overblik og administration af projekter i portalen.
Hvad er projekter?I Projekter indstiller du grundlaget for dit projekt: byggeserier, aktionsholdere, biblioteker, tegninger og filer.
Hvordan opretter jeg et nyt projekt?Forklaring om tilføjelse af et nyt projekt og trinene til udfyldelse af projektet
Hvordan administrerer jeg projektdataene for et projekt?Tilføjelse og ændring af projektoplysninger såsom adresse, projektteam og kunder
Hvordan tilføjer jeg byggekoder til et projekt?I denne artikel beskriver vi, hvordan du kan tilføje og administrere (bygnings)numre for et projekt.
Hvordan tilføjer jeg en aktionær til et projekt?Explanation of adding and editing action holders in a project
Hvordan knytter jeg et bibliotek til et projekt?I denne artikel viser vi dig, hvordan du tilføjer et bibliotek til et projekt.
Hvordan tilføjer jeg tegninger til et projekt?Læs mere om, hvordan du tilføjer tegninger til et projekt her.
Hvordan kan jeg se dokumenter i appen?Forklaring om tilføjelse af filer, der kan ses i appen.
Hvorfor kan jeg ikke se alle projekter?Dette skal du gøre, hvis et eksisterende projekt mangler i din projektoversigt.
Hvordan foretager jeg projektspecifikke ændringer i et bibliotek?Forklaring om ændring af et bibliotek, der er knyttet til dit projekt.
Hvordan sletter jeg et projekt?Sådan sletter du et projekt
Hvordan knytter jeg spørgsmål til byggeserienumre?Explanation of linking construction numbers to questions from a checklist
Hvordan kan jeg eksportere og importere et bibliotek på projektniveau?En kort forklaring om eksport og import af biblioteker på projektniveau.
Hvordan indstiller jeg biblioteksrettighederne?Forklaring om indstilling af rettigheder pr. bibliotek på projektniveau
Rapporten
Generér og vis kvalitetsrapporter.
Hvordan kan jeg se eller downloade rapporter?Hvis du vil se tidligere rapporter, skal du bruge rapportoversigten. Her kan du sende rapporten igen og/eller downloade den.
Hvad er rapporter?Det er muligt at se optagelsespunkter i optagelser i udarbejdede rapporter efter underskrivelse.
Nøgleforklaringer
Administrer nøgleoplysninger og adgangstidspunkter.
Hvordan kan jeg ændre et nøgleformular for et projekt?Redigering af nøgleoplysningsformularen og tilføjelse af nøgler til et projekt/bygningsnummer
Hvad er nøgleforklaringer?
Sikkerhedsmeddelelser
Rapportér og håndtér sikkerhedshændelser og observationer.
Hvad er sikkerhedsmeddelelser?
Hoe download ik de Veiligheidsmeldingen poster?I denne artikel forklarer vi, hvordan du downloader sikkerhedsmeddelelser, der er specifikke for dit projekt.
Hvordan behandler jeg en sikkerhedsmeddelelse?I denne artikel forklarer vi, hvordan du behandler en sikkerhedsmeddelelse.
Biblioteker
Opret skabeloner og formularer til genbrug.
RumnavneTilføjelse, redigering og sletning af rumnavne.
Akutte tilfældeTilføjelse, redigering og sletning af hasteopgaver.
Optagelsespunkt statusTilføjelse, redigering og sletning af optagelsespunktstatus.
BemærkningerTilføjelse, redigering og sletning af kommentarer i kommentarbiblioteket.
Optagelsespunkter: ændre bibliotekLær i få trin, hvordan du ændrer biblioteket med optagelsespunkter.
Hvordan redigerer jeg et kvalitets- eller sikkerhedsbibliotek fra portalen?Lær i få trin, hvordan du ændrer et kvalitets- eller sikkerhedsbibliotek.
Hvordan opretter jeg et nyt bibliotek?Lær i få trin, hvordan du tilføjer et bibliotek (tjekliste) i Kvalitetssikring Portal.
Hvad er biblioteker?
Hvordan ændrer jeg rækkefølgen af optagelsespunkter i mine PDF-rapporter?Forklaring om ændring af sorteringen for en PDF-rapport.
Indstillinger
Konfigurer brugerrettigheder, notifikationer og systemindstillinger.
Indstillinger: DataAdministration af generelle virksomhedsoplysninger, såsom ændring af logo, virksomhedsnavn og adresse.
Indstillinger: Filnavne (Data)Ændring af filnavne på rapporter
Indstillinger: Optagelser (Data)Redigering og ændring af data i optagelsesrapporten.
Indstillinger: Svar (Kvalitetssikring/Sikkerhed)Tilføjelse, redigering og sletning af svarmuligheder.
Indstillinger: EtiketterTilføjelse, redigering og sletning af etiketter til tegninger og projekter.
Hvordan bruger jeg PDF-rapportskabeloner?Administration af dataene, der fremgår af optagelsesrapporterne
Indstillinger: FunktionerTilføjelse, ændring, sletning og tildeling af rettigheder pr. stillingsbetegnelse.
Hvordan registrerer jeg et apparat?Forklaring om registrering og administration af enheder
Hvilke oplysninger findes i e-mailen med optagelsesrapporterne?Forklaringen om indstillingssiden 'Mailindstillinger'
Hvordan ændrer jeg PDF-rapportskabelonen for et bibliotek?Oprettelse af en afvigende rapportskabelon
Kvalitetsoptagelser
Udfør inspektioner og registrér kvalitet direkte på byggepladsen.
🎥 Hvordan kan jeg udføre en kvalitetskontrol via Kvalitetssikring-portalen?Instruktion om start, udførelse og underskrivelse af kvalitetsoptagelser.