Spring videre til hovedindholdet

Hvordan registrerer jeg et apparat?

Forklaring om registrering og administration af enheder

Opdateret i dag

Forklaring

Kapitler

Registrering af enheder kan kun foretages af kontakter med rollen 'Administrator'. Hvis du ikke er administrator, skal du bede en administrator om at udføre disse trin.

Registrer enhed (aktiver)

Trin 1: Når du logger ind på en enhed for første gang via Kvalitetssikring-appen, beder appen dig om at registrere enheden.

Trin 2: Klik på Registrer for at anmode om registreringsbekræftelse. Vent, indtil enheden er godkendt af en administrator. Derefter kan du logge ind.

Trin 3 for administratorer: Når en registrering er anmodet om, modtager du som administrator en e-mail med en anmodning om at godkende enheden. Klik på linket i e-mailen eller gå til Kvalitetssikring-portalen og naviger til menuen 'Indstillinger -> Enheder'. Find enheden på listen og klik på 'Inaktiv' bag enheden for at aktivere den. Så snart dette er gjort, er enheden aktiveret, og personen kan logge ind på appen.

Tip til registreringsmail: Er du administrator og modtager du ikke en bekræftelsesmail for registreringen, eller ønsker du at slå notifikationen fra? Gå til Kvalitetssikring Portal, klik på dit navn øverst til højre og gå til 'Min konto'. Marker eller fjern markeringen for 'notifikation om enhedsregistrering' og klik på 'Gem'.

Deaktiver enhed

Klik på den grønne knap 'Aktiv' ved et apparat for at sætte apparatet til 'Inaktiv'. Nu kan ingen brugere længere logge ind på apparatet.

Fjern enhed

Fjern en enhed ved at klikke på den røde papirkurv.

Besvarede dette dit spørgsmål?