Spring videre til hovedindholdet

Hvordan sletter jeg et optagelsespunkt?

Forklaring om sletning af optagelsespunkter

Opdateret i dag

Denne funktion er kun tilgængelig for kontakter med rollen ›Administrator‹. Hvis du ikke er administrator, skal du bede en administrator om at udføre disse trin.

Slet optagelsespunkt

Sletning af optagelsespunkter kan kun udføres fra Kvalitetssikring-portalen.

  • Trin 1: Åbn menuen Live Management View og klik på:
    - Levering og inspektioner;
    - Kvalitetssikring;
    - Sikkerhedsinspektioner;
    - Garantier/efterbehandling;
    - eller Værktøjskasser.

  • Trin 2: Klik på fanen ›Optagelser‹ og filtrer efter den optagelse, du leder efter.

  • Trin 3: Klik på optagelsesnummeret (f.eks. Q2) for at vise indholdet af optagelsen.

  • Trin 4: Kontroller, om du har den rigtige optagelse foran dig, og rul ned, indtil du ser listen over optagelsespunkter.

  • Trin 5: Der vælger du de ønskede optagelsespunkter, du vil slette, ved at klikke på det hvide afkrydsningsfelt foran optagelsespunktet.

Øverst på listen over optagelsespunkter vises nu en knap med ›Slet valg‹. Du bliver bedt om at bekræfte sletningen ved at indtaste den. BEMÆRK: Dette kan ikke fortrydes.

Har du stadig din app åben på en enhed? Sletningen gennemføres først i appen, når du har synkroniseret. Gå til starten af appen og klik på skyen over projekterne.

Besvarede dette dit spørgsmål?