Spring videre til hovedindholdet

Indstillinger: Funktioner

Tilføjelse, ændring, sletning og tildeling af rettigheder pr. stillingsbetegnelse.

Opdateret i dag

Her kan du tilføje nye funktioner og redigere eksisterende funktioner. Der er allerede tilføjet en række standardfunktioner, som du kan redigere eller slette.

Forklaring

Kapitler

Tilføj funktion

Klik på 'Tilføj' for at tilføje en funktion.

  • Funktionsnavn: Titel på funktionen

  • Rækkefølge: Rækkefølgen af funktionerne i oversigten over indsendte optagelsesrapporter i appen.

  • Sikkerhedsmeddelelser: Eksklusivt for modulet arbejdsplads- og sikkerhedsinspektioner. Angiv, om personen med denne funktion skal modtage en sikkerhedsmeddelelse, hvis der indgives en anmeldelse.

Funktionsrettigheder

For hver funktion kan du angive, hvilke rettigheder der som standard tildeles personen, når vedkommende får adgang til Kvalitetssikring-miljøet. Dermed behøver du ikke længere indtaste alle rettigheder manuelt, når du tilføjer en kontaktperson. I stedet klikker du på 'Overtag rettigheder fra ...', når du tilføjer en relation.

Når du har indstillet rettighederne, kan du straks overføre dem til alle personer med denne funktion. For at gøre dette skal du klikke på den lilla pil og vælge rollerne for de personer med denne funktion, som du vil give rettighederne til.

Ændre funktion

Rediger funktionsoplysningerne ved at klikke på det blå blyantikon bag funktionen.

Fjern funktion

Fjern en funktion ved at klikke på den røde papirkurv. Kolonnen 'Personer' viser, hvor mange personer der har den pågældende funktionstitel. Disse personer mister funktionstitlen, hvis du fjerner funktionen.

Kan du stadig ikke finde ud af det?

Klik derefter på chat-knappen nederst til højre for at tale med en Kvalitetssikring Support-medarbejder.

Besvarede dette dit spørgsmål?