I denne artikel forklares alle dele af fanen "Data" i menuen "Indstillinger".
BEMÆRK: Alle ændringer, du foretager i indstillingerne, gælder for hele virksomheden og har indflydelse på alle eksisterende og nye projekter.
Forklaring
Kapitler
Data
Klik på knappen 'Rediger virksomhedsoplysninger' for at ændre de generelle virksomhedsoplysninger for din virksomhed, såsom virksomhedsnavn, adresseoplysninger, generel e-mailadresse og logo.
Disse oplysninger vises som standard på forsiden af optagelsesrapporten. Hvis du ikke ønsker, at disse oplysninger skal vises på optagelsesrapporten, kan du ændre dette under 'Indstillinger', 'Oplysninger', 'Optagelser'.
Huisstijl
Her kan du ændre virksomhedens husstil (farvebrug). Logoet kan uploades som jpeg, jpg eller png med en maksimal filstørrelse på 4 MB.
For at tilpasse husstilen for både appen og portalen kan du klikke på det farvede felt og vælge en ønsket farve eller indtaste HEX-farvekoden (f.eks. #24a4fb) for den ønskede farve.
Andet
Behandlingsfrist for punkter: Her indtaster du det antal kalenderdage, inden for hvilke mangler skal behandles. Hvis fristen overskrides, vises der en meddelelse i Live Management View.
Arbejdsdage i weekenden: Markér, om der arbejdes i weekenden. Hvis ikke, medregnes weekenddagene ikke i 'Behandlingsfrist for punkter'.
Standardtekst til nøgleformular: Hvis du bruger formularen til nøgleforklaringer, kan du her ændre den tekst, der vises på dokumentet. Denne tekst vises kun, hvis der er tilbageholdt nøgler.
Automatisk afkrydsning af frist: Denne funktion er kun tilgængelig for brugere af modulet KAM/VGM Planner. Dette er det antal dage, der ses tilbage i tiden, når en planlægningsopgave automatisk afkrydses.
Klarmelding
Deling af rapporter (antal dage): Det maksimale antal dage, hvor en rapport og/eller vedhæftet fil kan downloades fra e-mailen. Dette er også det antal dage, hvor en underleverandør/leverandør kan hente optagelsespunkter i Gereedmelden-appen. Efter det antal dage, du angiver her, er punkterne ikke længere synlige i Gereedmelden-appen.
Underleverandør afkrydser alt: Med denne funktion kan du lade en aktionær selv afkrydse punkterne via appen til klarmelding.
Se denne artikel for mere information om Gereedmelden.
Standard projektteam
Personerne på denne liste tilføjes som standard til nye projekter. Dette sparer dig en masse tid, når du opretter et nyt projekt, hvis sammensætningen af projektteamet (næsten) altid er den samme.
For at tilføje en person skal du vælge en eller flere personer fra rullemenuen og derefter klikke på knappen "Tilføj valg".
Mailindstillinger - Optagelser
Her kan du ændre afsenderens navn og svaradressen, der bruges ved afsendelse af optagelsesrapporter.
Afsenderens navn: Som standard bruges navnet på den person, der opretter en rapport, som afsender. Du kan ændre dette her. Lad dette felt være tomt, hvis du vil bruge navnet på personen.
Svar (reply) navn: Hvis du ønsker at bruge en anden e-mailadresse til svar, skal du her indtaste navnet på f.eks. personen eller afdelingen.
Svar (reply) e-mailadresse: Hvis du ønsker at bruge en anden svar-e-mailadresse, skal du indtaste e-mailadressen her.
Mailindstillinger - Nøgleforklaringer
Afsenderens navn: Som standard bruges navnet på den person, der opretter en rapport, som afsender. Du kan ændre dette her. Lad dette felt være tomt, hvis du vil bruge navnet på personen.
Svar (reply) navn: Hvis du vil bruge en anden e-mailadresse til svar, skal du her indtaste navnet på f.eks. personen eller afdelingen.
Svar-e-mailadresse: Hvis du ønsker at bruge en anden svar-e-mailadresse, skal du indtaste e-mailadressen her.
Mailindstillinger - Andet
KAM/VGM-planlægger mandagsmail: Denne funktion er kun til brugere af modulet KAM/VGM-planlægger. Hvis du aktiverer denne indstilling, sender vi hver mandag en e-mail med en oversigt over opgaver (pr. projekt) til alle, der er med i planlægningen.
Kan du stadig ikke finde ud af det?
Klik derefter på chat-knappen nederst til højre for at tale med en Kvalitetssikring Support-medarbejder.
