Spring videre til hovedindholdet

Hvem kan starte en chat for et optagelsespunkt?

Funktioner, der opfylder følgende krav, kan starte en chat:

Opdateret i denne uge

Din funktion og rolle inden for Kvalitetssikring-miljøet har ingen indflydelse på, om du kan starte en chatbesked eller ej. Både projektteamet og eksterne parter såsom kvalitetssikrere, opdragsgivere og entreprenører kan starte en chat, hvis du opfylder følgende krav.

Du kan starte en chat via Kvalitetssikring-portaler, hvis:

  • Du har adgang til menuen Live Management View

  • og du har adgang til det projekt, hvor registreringspunktet er tilføjet;

  • og du har ret til at redigere registreringspunkter.

Du kan starte en chat fra Kvalitetssikring-appen, hvis:

  • Du har en konto med adgang til Kvalitetssikring-appen;

  • og du har adgang til det projekt, hvor registreringspunktet er tilføjet.

Du kan starte en chat fra Kvalitetssikring Gereedmelden, hvis:

  • Du eller din virksomhed er aktionær i optagelsespunktet;

  • og har en link til aktionærens Gereedmelden-miljø.

Besvarede dette dit spørgsmål?