Med meddelelsesfunktionen kan du starte en chat fra Kvalitetssikring-portalen, appen eller Gereedmelden for at kommunikere med alle involverede i registreringspunktet. Du kan f.eks. starte en chat med den ansvarlige for registreringspunktet, kvalitetssikreren (bedømmeren) af registreringspunktet og den person, der har noteret registreringspunktet. Også eksterne parter såsom underleverandører (ansvarlige), kvalitetssikrere og opdragsgivere kan starte en chat, så længe punktet er synligt for dem eller er blevet delt med dem. Derudover kan du også se historikken for registreringspunktet. Altså hvad der er blevet ændret eller tilføjet over tid.
Spørgsmål om beskedfunktionen:
Hvordan starter du en chat?
Hvordan starter jeg en chat ved et registreringspunkt fra Kvalitetssikring-portalen?
Hvordan starter jeg en chat ved et registreringspunkt fra Kvalitetssikring-appen?
Hvordan starter jeg en chat ved et registreringspunkt fra Kvalitetssikring-klarmeldingen?
Hvordan afslutter du en chat?
Hvordan lukker jeg en chat for et registreringspunkt?
Yderligere spørgsmål
Hvem kan starte en chat for et optagelsespunkt?
Hvordan kan jeg se, om der er en ubesvaret chat åben?
Bliver jeg underrettet, når der er en ny chatbesked klar?