Spring videre til hovedindholdet

Generelle spørgsmål

Korte svar på generelle spørgsmål om brugen af platformen.

14 artikler
Hvorfor kan jeg ikke logge ind?Kan du ikke logge ind på portalen eller i appen?
Hvorfor kan jeg ikke se arkiverede projekter?Arkiverede projekter er projekter, der ikke længere er aktive og ikke længere bruges i portalen og appen.
Kan jeg tilføje en kontaktperson uden virksomhed?En kontaktperson, såsom en opdrager eller underleverandør, kan tilknyttes uden en virksomhed.
Hvorfor er der en eksportgrænse på 300 fotos, når man eksporterer i Live Management View?Eksport af fotos i Live Management View er begrænset til 300 fotos pr. eksportfil for at undgå, at filen bliver for stor.
Hvad betyder HD-ikonet, når man gemmer et foto?Forklaring om markering af et foto som 'High Definition'
Hjælp-tilstandHvordan uploader jeg min app-database til Kvalitetssikring til support?
Hvad er meddelelsesfunktionen ved et optagelsespunkt?Explanation of the location where you can start a chat for a recording point
Hvem kan starte en chat for et optagelsespunkt?Funktioner, der opfylder følgende krav, kan starte en chat:
Hvordan kan jeg se, om der er en ubesvaret chat?Forklaring af, hvordan du kan se, om der er en ulæst chatbesked, der venter på dig
Bliver jeg underrettet, når der er en chatbesked klar ved et optagelsespunkt?Du får en besked, når der er sendt en chat på et optagelsespunkt, der er knyttet til dig.
Hvordan lukker jeg en chat for et optagelsespunkt?Information om at lukke en chat
Hvordan lukker jeg appen helt på en iPad (tablet)?Video-vejledning om, hvordan du lukker Kvalitetssikring-appen på din iPad.
Arbejde med kvalitetssikrere | Kvalitetssikring-tjeklisteEn trinvis plan for tilføjelse af en kvalitetssikrer, wkb-tjeklisten og udførelse af kvalitetskontroller
🎥 Hvordan anvender jeg 3D-modeller i mit projekt, og hvordan sætter jeg markeringer på 3D-modellen?Instruktioner om sammenkobling af IFC-modeller med etager og placering af markeringer under udførelse af en optagelse