Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerGranskningAnmærknings formularer
Hvad er de forskellige felttyper?
Hvad er de forskellige felttyper?
Opdateret for over 4 måneder siden

Anmærkningsformular i granskningsprocessen gør det muligt at indsamle specifikke typer informationer i løbet af granskningsprocessen.

Felt typer

  • Enkelt linjetekst: Brug denne felttype til at indfange korte, enkeltlinjede tekstindtastninger, såsom navne, titler eller korte beskrivelser.

  • Flere linjer tekst: Denne felttype er ideel til indsamling af længere tekstindtastninger, der kan strække sig over flere linjer, såsom kommentarer, beskrivelser eller detaljerede forklaringer.

  • Dato: Vælg datofelttypen for at opfordre anmeldere til at vælge en bestemt dato fra en kalender-widget, nyttig til indsamling af deadlines, milepæle eller anden datorelateret information.

  • Nummer: Brug nummerfelt typen til at indsamle numeriske værdier, såsom mængder, målinger eller vurderinger. Anmeldere kan indtaste numeriske data direkte i dette felt.

  • Rulle menu: Med felttypen enkelt valg kan anmeldere vælge en mulighed fra en foruddefineret liste over valgmuligheder. Du kan tilpasse dette felt ved at tilføje forskellige muligheder for at tilpasse det til dine specifikke behov.

Tilføj valgmuligheder til Rulle menu

Trin 1: Klik på valgmuligheder

I felttabellen skal du finder den du Rulle menuen, du ønsker at tilpasse. Ved siden af feltet finder du en "valgmuligheder"-knap. Klik på denne knap for at åbne et pop op-vindue, hvor du kan se dine valgmuligheder for en rulle menu.

lick on the Options Button - DK

Trin 2: Tilføj valgmulighed

Find og klik på knappen "Tilføj valgmulighed" i pop op-vinduet for at starte processen med at tilføje en ny mulighed.

Add Option - DK


Trin 3: Indtast navn

Indtast navnet eller etiketten for den nye mulighed, du ønsker at tilføje til rulle menuen, i det angivne inputfelt.

Name Option - DK


Repeat step 1 to 3 to add more options

If you have more options to add, continue clicking the "Add Option" button and entering the names for each additional option.


Trin 4: Administrer indstillinger

Når alle ønskede punkter i rulle menuen er tilføjet, kan du administrere dem yderligere. Hver rulle menu punkt har 3 handlinger tilknyttet, såsom

  • Rediger

  • Dupliker

  • Slet.

Du kan også om arrangere rækkefølgen af valgmuligheder ved at trække dem i pop op-vinduet.

Manage Options - DK


Trin 5: Gem ændringer

Når du har tilføjet og administreret valgmulighederne, skal du klikke på knappen "Gem" eller "Anvend" i pop op-vinduet for at gemme dine ændringer.

Save Changes - DK



Besvarede dette dit spørgsmål?