Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerMin Konto
Opsætning af 2-trins godkendelse
Opsætning af 2-trins godkendelse

Tilføj et ekstra lag af sikkerhed til din konto. Hvis din adgangskode bliver stjålet, kræves login-kode for at bekræfte din identitet.

Opdateret for over en måned siden

Aktiver 2-trins godkendelse

  1. Klik på din avatar øver i højre hjørne.

  2. Klik på Min Konto.

  3. Rul ned til 2-trin godkendelse.

  4. Klik på Aktiver 2-trin godkendelse.

  5. Vælg mellem e-mail- eller sms-bekræftelse.

  6. En verifikationskode vil blive sendt til din ønskede metode i punkt 4 for at godkende opsætning.

  7. Endelig vil du blive bedt om at downloade backupkoder for at sikre, at adgangen til din konto kan genvindes, hvis det er nødvendigt.

I fremtiden skal du indtaste en sikkerhedskode under login-processen. Du har 3 forsøg til at indtaste koden korrekt. Hvis det mislykkes, bliver din konto midlertidigt blokeret i 2 minutter. Sikkerhedskoden udløber efter 3 minutter.

For hurtigere adgang kan du kontakte vores supportteam, som kan fjerne godkendelsen. Oplys ALDRIG din sikkerhedskode, da vores supportteam aldrig vil bede om den.


Fjern 2-trin godkendelse

Når du først har sat din 2-faktor godkendelse op, kan du nemt slå den fra ved at følge disse trin:

  1. Klik på din avatar øver i højre hjørne.

  2. Klik på Min Konto.

  3. Rul ned til 2-trin godkendelse.

  4. Klik på Deaktiver 2-trin godkendelse.

Du kan til hver en tid slå det til igen ved at følge anvisningen ovenfor.

Skift metode for bekræftelse

Ønsker du at skifte fra sms-bekræftelse til email eller omvendt. Så skal du blot fjerne 2-faktor godkendelse og sætte det op på ny.

Gendan konto ved hjælp af sikkerhedskode

Hvis du har mistet adgangen til din e-mail eller telefon, så følg disse trin for at genvinde adgang under login-processen:

  1. Gå til vores log ind side og indtast dine oplysninger.

  2. På verifikationssiden skal du vælge muligheden Log ind på en anden måde.

  3. Nu har du mulighed for at modtage sikkerhedskode på din foretrukne metode: tekstbesked eller e-mail, eller vælg Jeg har ingen af disse.

  4. Her kan du indtaste sikkerhedskoden, der blev givet under opsætningen.

Har du mistet sikkerhedskode kan du kontakte vores support for yderligere hjælp.

Besvarede dette dit spørgsmål?