Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerFirma Indstillinger
Administrer firma projekter
Administrer firma projekter

Effektiv administration af dine firmaets projekter er afgørende for opretholde kontrol.

Opdateret over en uge siden

Find firmaets projekter

  1. Gå til Firma Indstillinger

  2. Klik på Projekter

Company projects DK

Administrer Projekt indstillinger

  1. Find det projekt, du vil administrere, i projektlisten.

  2. Klik på de tre prikker (•••) i projektrækken for at åbne optionsmenuen.

  3. Vælg Rediger projekt fra dropdown-menuen.

Edit project DK

Projektnavn

Rediger projektnavnet for at opdatere eller rette det.


Aktiver/deaktiver udbud

Skift indstillingen for at aktivere eller deaktivere udbudsprocessen for projektet.


Distributionsliste

Vælg om distributionslisten skal være synlig i email notifikationer, der sendes ud for projektet.


Skjul projekt for andre Firma adminstratorer

Brug denne indstilling til at skjule projektet for andre virksomhedsledere, hvis nødvendigt.

Lås projekt

Vælg Firma Administratorer, der IKKE skal have adgang til dette projekt (Låst). Under adgangsindstillingerne, vælg de Firma Administratorer, der ikke skal have adgang til dette projekt.


Påkræv login for adgang til filer

Sikre datasikkerhed ved at kræve login og adgangskode for at få adgang til filer linket i email notifikationer:

  • Firma administratorer og projektbrugere: Skal indtaste login og adgangskode for at åbne filer.

  • Tilbudsgivere og Ansøgere: Skal indtaste login og adgangskode for at åbne filer.

Tillad 3D filer

Aktiver denne mulighed for at tillade, at 3D-filer kan aktiveres og bruges inden for projektet.

Besvarede dette dit spørgsmål?